HTML

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

Üdv az oldalon!!!!!!!!! itt mindent megtalálsz a S.T.A.L.K.E.R.-ről!!

reklám

Utolsó kommentek

  • DarkGamer33: Hello! Nekem lenne egy kérdésem! Az elején átugrottam a tetőn wolf mögött de nem tudok lemenni a ... (2009.08.06. 21:21) Végigjátszás A legjobb befejezés
  • Rapman: Háát tulajdonképp sokkal jobb lett a Clear Sky. hehe A bugokra készítették a patcheket (amelyeket ... (2008.12.13. 21:14) Végigjátszás Chernobyl területe
  • Rapman: A GSC csődbe ment úgyhogy nem számíthatunk semmi újra! :'((( (2008.12.13. 21:06) Hírek, újdonságok
  • Icemaan: Ezt érdemes kipróbálni mert még jobban leköti a játékosokat csak az a baj hogy rövid mert hamar me... (2008.12.10. 12:23) Végigjátszás A legjobb befejezés
  • Icemaan: Ja meg még ehhez annyit hozzá füzök hogy Strelok itt egy nappal jár előrébb a itteni karakterünknél (2008.12.10. 12:17) Hírek, újdonságok
  • Utolsó 20

Végigjátszás: Agropom-i küldetés(ek)

2008.05.01. 14:36 :: 8DON8

Találkozzunk Mole-lal

Amint megérkeztünk ebbe a zónába, egy stalker közli velünk, hogy egy katonai csapat a légierőtől Mole csapata mellett landolt, valamilyen okból kifolyólag. Ha ezek után is beszélni akarunk Mole-lal, az maga lesz az öngyilkosság... Mindegy, menjünk, segítsünk neki, és védelmezzük, ha szükséges.

Hehe, naná, hogy szükséges. Pár küldetést kapunk is rögtön, de mindegyiknek egy a lényege: nyírjuk ki az ejtőernyősöket, segítsünk Mole-on, mentsük őt meg. Mentsük.

Mole megmentése

Nos, keressük meg a helyszínt, hol is kell Mole-t megmenteni... Többfajta lehetőségünk van arra, hogy megtaláljuk; mászhatunk létrán, tetőről be az épületbe, illetve több bejárat létezik, amelyek lépcsőházakhoz vezetnek � ezek mind egy pontban érnek véget.
A cél ismét az, hogy az összes katonát megöljük, igaz, itt már szorít az idő is. Minden katona AKM 74/2-es puskákkal van felfegyverkezve, ami szintén nehezíti a dolgunkat. Fel is kaphatunk egyet, ha nem túl nehéz ahhoz lőszerutánpótlással együtt, hogy cipeljük, mindenesetre ez a leghatásosabb fegyver.

Ha mindegyik katonát leszedtük, Mole előbújik az épületből, és megkér arra, hogy kövessük. Tegyünk így, átkelünk egy kilőtt falon, egészen egy, a mezőn lévő csatornalejáróig. Itt megáll, és közli, hogy odalent Strelok cuccait találjuk meg, köztük azt a terhelő dokumentumot, ami sokat elárulhat róla, és segíthet is. Úgyhogy ne is tétlenkedjünk, irány le a kanálisba

Találjuk meg Strelok csapatának cuccait

Miután lemásztunk, újra itt az idő, lődözni kell. Ezúttal újfent banditákra (kapunk is egy küldetést), vannak jópáran, ráadásul nehezíti dolgunkat, hogy vaksötét van. Sebaj, van nekünk zseblámpánk is, kapcsoljuk be (alapbeállítás: L), mindjárt könnyebben megy a gyilok.

Miután kinyírtunk vagy egy tucat rosszcsávót, menjünk fel a szemközti jobb lépcsőn. Itt sem lesz egyszerű az áthaladás, mert mindenféle kisüléssel találjuk szembe magunkat, de sebaj: kemény stalkerek vagyunk, meg sem kottyan ez nekünk, áthaladunk (közben tizenhat újratöltés, no gond...). A folyosó végén menjünk le a csigalépcsőn, itt szintén igen sok anomáliát találunk, de túléljük ezt is. Miután elérjük a géptermet, keressünk nyugat felé egy ún. Uchrin-artifactot (nem a Benedek!, igaz, ő csak 'h'-val írja - de sz*r volt), ami igencsak jótékony hatással lesz a későbbiekben: -30 a sugárzásból, ha az övünkre csatoljuk - bár igen komoly vérzékenységet okoz (by sh4d0w).

Eme helyszín mellett ismét érkezik vagy húsz katona, őket a szokott módszerrel küldjük padlóra, majd menjünk végig a folyosón, kerülgetve a zöld trutyikat. Ha jól csináltuk, észreveszünk egy lukat a falon, amibe bele is mászunk szépen, a ládák segítségével. Itt a felfelé vezető létrán haladunk tovább, míg meg nem érkezünk Strelok titkos szobájába, ahol a szemben lévő térkép mögött megtaláljuk hőn áhított PDA-ját, benne a feljegyzésekkel.
Elérhetővé válik a �Find Ghost/Találjuk meg Ghostot� misszió, amit később le is nyomunk, de mindenekelőtt másszunk ki a felszínre.

Találjuk meg a felszínre vezető utat

Kövessük visszafelé azt az utat, amin jöttünk, a PDA is segítségünkre lesz ebben. Jön egy újabb sereg katona, őket már akár behunyt szemmel is kicsináljuk... Végre megérkezünk a kijárathoz, ám egy psi-mutáns ugrik elő a semmiből, és minden egyes létramászási kísérletünket meghiúsítja azzal, hogy magához szippant minket. Érdekes feladat lesz kivégezni, de nem lehetetlen. Ha megvagyunk vele, irány a szabad levegő.

Találjuk meg a katonai iratokat

Kimászunk, és az Agroprom közepén találjuk magunkat � mily� véletlen, pont ide akarunk bejutni, hiszen fontos katonai okmányokat kell elemelnünk az egyik emeleti szobából, amelyekről Sidorovich megmentőnk beszélt. Helyes, induljunk neki, ám újabb tucatnyi őrrel találjuk szemben magunkat. Legyünk óvatosak, egyre agresszívabbá válnak, és ez igaz az egész játékmenetre is!

Az iratok tehát a központi nagy épületben találhatók, a harmadik emeleten. Ha gondoljuk, a tetőn található szirénát lőjük ki, egyrészt idegesítő, másrészt vonzza az erősítést. Miután felmartuk az iróasztalról a dokumenteket, irány ki, fel a tetőre, és ugrás. Hmm, töltsük be az utolsó mentett állást, és inkább válasszuk a lépcsőházat... Remélem, mentett mindenki időben, és nem kell mondjuk a roncsteleptől újrakezdenie

Irány a bár

Most, hogy megszereztük a katonai papírokat, mehetünk a bárba. Ehhez újra átkelünk okosan a roncstelepen, Sidorovich beszélt egy újabb, duty-pontról, megvan, megpróbáljuk. Teljesen normálisak, sőt, még segíthetünk is nekik mutánslövésben... Miután leöltünk pár zombiekutyát, minden okés, mehetünk a bár irányába. Amúgy itt, ennél az outpostnál is felvehetünk számtalan mellékküldetést.

Első dolgunk az legyen, hogy megkeressük a bárt, ahol a barkeeper/csapos várja már a doksikat türelmetlenül. Megajándékoz minket egy stalkerruhával, ami jól jön már, hiszen szinte nincs is rajtunk semmi pár rongyon kívül; felvesszük, és élvezzük. Jó kis ruha (bár lesz brutálisabb is), véd a golyók, sugárzás, elektromos kisülések, és anomálák ellen is � valamennyire. Persze minden lövés, és egyéb sérülés hatására amortizálódik, idővel újat kell beszerezni, nem kis pénzekért.

A csapos rögtön feladja a küldetés második részét: szüksége van a katonai dokumentumok további darabjaira, amelyek egy másik helyen vannak elzárva. De örülünk mi ennek... Fedezzük fel ezt is netán, kapunk is egy kulcsot tőle, ám természetesen kettő kulcs szükségeltetik az örömünkhöz. Egy Borov nevű ürgénél lesz majd, tőle kell felvennünk. Hurrá.

Akkor indulás Dark Valley-be, átkelvén a roncstelepen újra, majd keletnek indulunk.

The Dark Valley

A Dark Valley-ba vezető út igencsak macerás, mivel eddig sosem látott/tapasztalt radioaktív sugárzás fogad majd minket. Az imént kapott stalkerruha segít némileg a sugarak, és egyéb hatások elnyelésében, de mindenképp ajánlott olyan artifact viselése, ami szintén támogatóan hat; no meg a játék során rengeteg helyről beszerezhető sugárfertőzés-gyógyító-izéről

Dark Valley hemzseg egyébként az értékes artifactektől, hála a magas sugárzásnak. Ezeket érdemes összeszedegetni mind, mert viszonylag kis súlyúak, viszont annál nagyobb az értékük � kereskedni velük ideális. Ráadásul, ha párhúzamosan mellékküldetéseket csinálunk, lehet, hogy valamelyikben pont arra az artira lesz szükség, amit épp megtalálunk most.

Kelet felé haladva, figyeljük a PDA-t is! -, megtaláljuk a labor bejáratát (Lab entrance), és itt találunk egy jó kis aknavetőt is, némi tölténnyel a nagy épület harmadik emeleti egyik szobájában. Délre innen vehetünk egy 800 rubeles puskát az egyik stalkertől, de akár meg is ölhetjük, és miénk a cucc; viszont ekkor a haverjai is betámadnak azon nyomban.

Amint Dark Valleyba érünk, kezdődik egy kis misszió, amit akár el is felejthetünk, ám a teljes végigjátszás érdekében nyomjuk le ezt is.

Kövessük Bullet-et Ambush irányába

Amikor először belépünk Dark Walleybe, látjuk, amint egy duty katona lefegyverez egy banditát. Egy egész csapat bandit túszul ejtett egyet a duty-sok közül, váltságdíjat remélvén, de ha mi közbelépünk, és kiszabadítjuk a srácot, kőkemény jutalom ütheti markunkat.

Ahogy elértük az ambush-pontot, és várakozunk az útkereszteződésben Bulletre, mögöttünk található egy kis építmény. A katonahaverja lesz az első, aki belép lőtávolságra, erre ügyeljünk; kettő bandita fogja követni rövidesen. Várjuk meg, amíg Bullet tüzelni kezd, és akkor szedjük le a banditokat. Utána dumáljunk Bullet-tel, aki megajándékoz minket egy PSO-1 távcsővel, amit fel is rakhatunk a fegyverünkre, ha épp olyat (is) tartunk magunknál.
Miután befejeztük ezt a küldetést is, beszéljünk Bullet haverjával, hogy több infot szerezhessünk arról a gyárról, ahol Borov fellelhető. Ha alaposan kifaggatjuk, és kérdezősködünk, kapunk tőle egy �Free the Dutyer from Bandit prison/Szabadítsuk ki a szolgálatos katonát a börtönből� missziót.

Találjuk meg a dokumentumokat / Szabadítsuk ki a szolgálatost

Mindkét küldetés teljesíthető egy időben. Miután beértünk, nézzünk egy kicsit körül a térképen. Jó sok stash-jelölő pontot láthatunk, és a legtöbbjükben hasznosítható cuccokat lelünk, érdemes foglalkozni velük. Persze a legemlítésre méltóbb dolgot nem ládában, rejtekben, hanem a zóna keleti felében található épület legfelső emeletén találjuk meg, egy RPG-7u rakétavető személyében. Itt is vigyázat, banditák tömkelege fog lövöldözni ránk, ha közelítünk!

Belopakodás a bázisra

Ha továbbmegyünk északra tehát, a banditák bázisa egyben a második kulcs lelőhelye is. Ugyebár, mint feljebb olvashattuk, kettő kulcs fogja nyitni a titokzatos laboratóriumot, így hát keressük meg a nyugati oldalon lévő csatorna-alagútat, amely a föld alá vezet. Találjuk meg, és menjünk be, aztán balra kanyarodjunk egyet, ki a vízből.

Szerezzük meg Borovtól a kulcsot

Borov egy bandita, és nyilvánvalóan nem fogja kezünkbe adni a kulcsot. Hm, ki gondolta volna...?

Induljunk neki talán. Kezdetnek átverekedjük magunkat egy rakás katonán, aztán elindulunk a déli rész felé, mert arrafelé találjuk őt állítólag. Figyeljük a PDA �t, sokat fog segíteni most is, bár egy darabig úgy fogjuk érezni, hogy az épületen kívül nyomul. Pedig nem. Becsapós...

Ha elérjük a lépcsőházat a kegyetlen irtás után, nyert ügyünk van: el is indulhatunk lefelé, és egyben meg is kereshetjük azt a duty-s katonát, akit fogvatartanak a csúnya benditek. Szükség lehet a villany felkapcsolására, ezt tegyük is meg, fegyvert ragad, és innentől kezdve tud magán segíteni a harcokban. Reméljük.

Visszatérve Borovhoz: ez az arc mélyen az épületben leledzik, kicsit komplikált rábukkanni, de sikerülni fog mindenkinek, miután a rakat katonán átküzdöttük magunkat. Ha megtaláltuk, nyírjuk ki, és vegyük el tőle a kulcsot.

El a bázisról/Be a laboratóriumba

Nem szükséges azon az útvonalon kimenekülnünk, amit a térkép mutat, bármelyik másik irány tökéletesen megfelelő. Például tökéletesen jó a lezárt összekötőfolyosó, egyből kivezet, ráadásul a sugárszennyezett területek is kikerülhetőek vele. Menjünk dél felé, hogy megtaláljuk a labor bejáratát, ez egy másik épületcsoportban található. Menjünk be a főbejáraton, menjünk az épület bal része felé, aztán � ki gondolta volna? � lőjünk szitává minden banditet. A bejárat egy hermetikusan lezárt helység ajtaja lesz, jobbra a helyszíntől, egy kis lépcső vezet le az alagsorba, itt menjünk le. Nyissuk ki...

Szólj hozzá!

Címkék: stalker link segitség végigjátszás

A bejegyzés trackback címe:

https://keletistalker.blog.hu/api/trackback/id/tr9449905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása